Ons team bestaat uit ambitieuze professionals die samen met u de top van de berg willen bereiken. Via deze pagina willen wij u kennis laten maken met onze betrokken medewerkers die dag in, dag uit voor u klaarstaan.
Mijn naam is Richard van Kesteren en ik ben als Algemeen Directeur werkzaam in de Algemene Directie van Van Kesteren.
In mijn functie coördineer ik de dagelijkse de operationele bedrijfsvoering en communicatie tussen diverse afdelingen. Daarnaast geef ik leiding aan werknemers, variërend van uitvoerend personeel tot aan leden van het middenkader Ik adviseer onze grote groep van klanten en opdrachtgevers graag bij de uiteenlopende vraagstukken waar ze binnen onze werkgebieden tegenaan lopen. Aan de hand van het strategisch beleidsplan bepaal ik welke weg Van Kesteren moet bewandelen, zodat de lange termijn doelstellingen worden bereikt.
Na de MAVO met succes te hebben afgerond, ben ik in 1990 gestart met de opleiding, Grond-, Water-, en Wegenbouw aan het ROC in Nijmegen. Toen ik deze opleiding had voltooid, wilde ik graag verder studeren. Vandaar dat ik met de HBO-opleiding Civiele Techniek, aan de Hogeschool van 's Hertogenbosch (Fontys), ben begonnen. Ik heb deze met succes afgerond. Vervolgens heb ik de benodigde certificaten en diploma’s behaald die direct gerelateerd zijn aan de certificeringen van Van Kesteren. Op die manier heb ik niet alleen alle theoretische kennis, maar kan ik vanuit mijn passie voor de vakgebieden desgewenst ook nog wel eens operationeel bijspringen.
Mijn naam is Jos Derks en ben werkzaam als Directeur Bedrijfsvoering in de Algemene Directie van Van Kesteren.
Onze Algemene Directie bestaat uit twee personen. In mijn rol geef ik leiding aan en ben eindverantwoordelijk voor de afdelingen Financieel, Risicomanagement, HRM, ICT. Samen met Richard van Kesteren draag ik verantwoordelijkheid voor zaken op het gebied van KAM, Planning en Commercie. De algemene directie is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Vanuit het strategische beleidsplan bepalen we welke weg Van Kesteren moet bewandelen, zodat de lange termijn doelstellingen worden bereikt.
Na de HAVO heb ik de MEAO Business Administration in Nijmegen gevolgd. Om mijn kennis verder te vergroten heb ik de bacheloropleiding SPD Bedrijfsadministratie van LOI Hogeschool genoten en heb deze opleiding aan de Hogeschool Markus Verbeek met succes afgerond. Omdat ik ben opgegroeid in een ondernemingsgezin, ben ik al vroeg in aanraking gekomen met verschillende disciplines van een bedrijf.In mijn huidige functie heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds veel profijt van die opgedane kennis en vaardigheden. Binnen Van Kesteren heb ik vanaf mijn start in 2005 de kans gekregen (en gegrepen) mezelf op verschillende terreinen nog verder te ontwikkelen. Het heeft erin geresulteerd dat ik in mijn eigen vakgebieden een belangrijke bijdrage kan leveren aan de continuïteit en het resultaat van het prachtige familiebedrijf Van Kesteren.
Mijn naam is Eric Meijer en ben werkzaam als Directeur Bedrijfsbureau Van Kesteren.
In mijn functie ben ik verantwoordelijk voor het bedrijfsbureau, waarbij calculatie, projectleiding en acquisitie de hoofdmoot vormen. Ik vervul deze functie met een enthousiast team en zeer gewaardeerde collega’s om me heen.
Na de LTS Bouwkunde heb ik de MTS Bouwkunde in Nijmegen gevolgd. Na het behalen van dit diploma heb ik in 1,5 jaar ook mijn Weg, - en Waterbouw diploma behaald en via mijn stage bij Van Kesteren terecht gekomen. Dit was voor mij absoluut geen onbekend bedrijf, daar ik hier al vanaf mijn 15e vakantiewerk deed en zaterdags in de werkplaats de monteur een handje hielp. Na mijn MTS opleiding ben ik in de avonduren gestart met KOB Ondernemersopleiding, die ik voor zowel Bouwkunde als ook voor Weg-, en Waterbouwkunde met succes heb afgerond.
Verder heb ik daarna diverse bijscholingscursussen gedaan op het gebied van Asbestsaneringen (DTA) en Sloopwerken, UAV, RAW, Bodemsaneringen (DLP) en aanvullende Management cursussen zoals Financiële Basiskennis, Eigentijds Management en HRM cursussen.
Mijn naam is Nicol Gerrits en ben werkzaam als KAM Coördinator (Kwaliteit, Arbo en Milieu) bij Van Kesteren.
In deze functie ben ik verantwoordelijk voor opzetten, bewaken en verbeteren van het KAM-zorgsysteem. Dit betekent dat ik verbeteringen uitvoer op basis van wettelijke veranderingen, risico-inventarisaties en klachten van belanghebbenden. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de toetsing voor de naleving van het systeem (in- en externe audits), werkplekinspecties, meting en monitoring van gegevens). Het is een uitdagende en veelzijdige functie waarin ik de mogelijkheid krijg om mijzelf te ontplooien.
Na de opleiding tot administrateur succesvol te hebben afgerond ben ik begonnen met werken. Na diverse administratieve functies te hebben bekleed, ben ik in 2014 begonnen bij Van Kesteren als administratief medewerker binnen AsbestCare. Al snel daarna kreeg ik de mogelijkheid om via de V-KAM Education de deeltijdopleiding tot KAM Coördinator te doen.
Na dit te hebben afgerond, ben ik gestart als KAM-coördinator bij Van Kesteren.